شما اینجا هستید

بخشی از برنامه های کانون مهدویت دانشگاه ایلام

مسئول واحد خواهران کانون مهدویت دانشگاه ایلام گفت:

دانشجویان بعنوان اعضای فعال در جامعه باید آموزه های مهدوی را برای مسیر رشد علمی سر لوحه کار خود قرار دهند که نقش کلیدی آن در تغییر زندگی فردی ملموس خواهد بود.

اختصاصی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام

«زهرا راشدی »دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی و مسئول واحد خواهران دانشگاه ایلام با بیان اینکه کانون مهدویت دانشگاه ایلام در سال 84 فعالیت خود را آغاز کرده است افزود:کانون مهدویت دانشگاه ایلام در طول سنوات گذشته فعالیت های چشمگیری داشته است که خوشبختانه حضور فعال دانشجویان باعث شده است که ما با جدیت بیشتری برنامه های کانون را پیگیری نماییم.

دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث دانشکده الهیات و معارف اسلامی اظهار نمود:رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان و دانشجویان را در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم توصیف نمودند.لذا حضور فعال استادان به عنوان فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان همچون سربازان خط مقدم این نبرد فکری اعتقادی،گامی استوار و سرنوشت ساز در مسیر پیروزی حق بر باطل است.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات کانون مهدویت بیان نمود:برگزاری کارگاه ها،سلسله نشست های مهدوی،برگزاری ایستگاه سه شنبه های مهدوی متناسب با مناسبت ها با محوریت ظهور حضرت قائم (عج) و همچنین برگزاری دعای ندبه در صبح های روز جمعه از فعالیت های کانون می باشد.

راشدی در پایان با ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از حمایت های ریاست محترم دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظلله العالی)در دانشگاه ایلام گفت:کانون مهدویت یکی از فراگیرترین کانون های دانشجویی است که با برنامه های متنوع در طول سال توانسته است رضایت دانشجویان را جلب نموده و سبب ایجاد شور و شوق انتظار در بین دانشجویان گردد.

                                                                                              مصاحبه کننده: عباس خانمحمدی