شما اینجا هستید

برای برگزاری امتحانات تمهیدات لازم صورت گرفته است

دکتر سبحانی معاون آموزشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام:

برای برگزاری امتحانات تمام تمهیدات لازم صورت گرفته است

دانشکده الهیات و معارف اسلامی برای برگزاری امتحانات پایان نیمسال تمهیدات لازم را اندیشیده است.
دانشجویان عزیز باید به نکات زیر توجه نمایند
۱. دانشجویان توجه داشته باشند صورتجلسه امتحانی یا فرم حضور غیاب که در اختیار مراقبین قرار دارد را حتما امضاء نمایند در غیر اینصورت غیبت دانشجو در آن امتحان محسوب می شود.
۲. دانشجویان بر اساس شماره صندلی، در جای خود مستقر شوند و چنانچه دانشجویی در صندلی دانشجوی دیگری استقرار یابد، متخلف محسوب شده و برابر مقررات با او رفتار می شود
۳. با توجه به ساعت امتحانی و مکان درج شده در کارت ورود به جلسه که در سامانه گلستان فعال می باشد دانشجویان با در دست داشتن پرینت کارت ورود به جلسه در طول امتحانات، راس ساعت در حوزه امتحانی حضور داشته باشند.
۴.  از آوردن وسایل اضافی مثل جزوات و کتاب و همچنین وسایل ارتباطی (تلفن همراه ،کیف و ... ) به حوزه امتحانی جدا خودداری نموده چرا که آوردن هرگونه از این وسایل تخلف محسوب می شود و با فرد متخلف طبق آیین نامه امتحانات برخورد خواهد شد.
دکتر سبحانی معاون آموزشی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام با ابراز خرسندی از زحمات نیروهای آموزش این دانشکده بیان نمود: دانشجویان عزیز قوانین امتحانات را رعایت نمایند و امیدواریم شاهد موفقیت روز افزون این عزیزان در کلیه مراحل زندگی باشیم.