شما اینجا هستید

فلسفه گنجی است که اگر کسی در آن قدم بگذارد مزه حیات می چشد

دبیر و اعضای انجمن علمی رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام انتخاب شدند.

 

این جلسه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سراج رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام،خانم دکتر منفرد مدیر گروه فلسفه و کلام اسلامی،دکتر رستمی مسئول انجمن های علمی دانشگاه،ملک حسینی دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه و نیز حضور چشمگیر دانشجویان دانشکده برگزار شد.

در این جلسه دکتر سراج رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام ضمن تبریک عید سعید فطر،با ابراز خرسندی از فعالیت های انجمن های علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام،گفت: خوشبختانه انجمن های علمی در تمامی رشته های این دانشکده فعالیت خوبی داشته و باید دانشجویان بفکر طراحی ایده های نو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سراج بیان نمود: فلسفه گنجی است که اگر کسی در این وادی قدم بگذارد مزه حیات را به درستی می چشد.

وی افزود:دانشجویان با برگزاری جلسات در قالب نشست ها و انجمن های علمی می توانند فعالیت داشته باشند که این کار می تواند در زندگی فردی و اجتماعی انسان آثار مثبتی داشته باشد .

در ادامه این جلسه دکتر منفرد با اشاره به عملکرد انجمن علمی گروه فلسفه و کلام اسلامی، از پیگیری ها و توجه دکتر سراج رئیس دانشکده تقدیر و تشکر کرد.

وی از دانشجویان برای حضور در برنامه های انجمن دعوت نمود و خواستار فعالیت بیشتر و پررنگ تر دانشجویان در اینگونه برنامه ها شد.

در پایان با برگزاری انتخابات مريم جاني بعنوان(دبير) وسوگند بهراميان،گلشن كوراوند،مبينا اميرآبادي،زينب محمدميرزايي بعنوان عضو اصلی و نیزصدف فرخي زاده بعنوان عضو (علي البدل) مشخص شدند.