شما اینجا هستید

تحصیلات تکمیلی

با تلاش انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق؛ کارگاره یک روزه ویراستاری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد

با همت انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه ایلام کارگاره یک روزه ویراستاری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در این کارگاه  که با حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار شد "پروین پیکانی" مدرس این دوره موارد مهم و مورد نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا در پایان‌نامه‌نویسی را تشریح کرد.

انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی اعلام کرد:برگزاری کارگاه یک روزه ویراستاری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی/ 23 اردیبهشت؛ 14ساعت تا 18

انجمن علمی دانشجویی فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه ایلام کارگاره یک روزه ویراستاری ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کند.

مدرس این دوره که روز یک‌شنبه 23 اردیبهشت از ساعت 14 تا 18 در سالن فرزانگان برگزار می‌شود، سرکار خانم پیکانی است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره به انجمن علمی فقه و حقوق مراجعه و یا با شماره 09130328352تماس بگیرند.

تجلیل از 5 نفر از دانشجویان برتر تحصیلات تکمیلی دانشکده الهیات در دهه‌ی سرآمدی آموزش

در نشست هیئت رئیسه دانشگاه ایلام با دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تقدیر از دانشجویان برتر در دهه‌ی  سرآمدی آموزش از 5 نفر از دانشجویان برتر دانشکده الهیات و معارف اسلامی نیز تجلیل  شد.

در این مراسم که با حضور دکتر «محمدعلی‌اکبری» رئیس دانشگاه، دکتر «مصطفی نعمتی» معاون آموزشی دانشگاه و دکتر «جواد میرزایی» مدیر دفتر استعدادهای درخشان، دکتر «توکلی» مدیرکل امور آموزشی، خانم دکتر «پیرزادنیا» مدیر تحصیلات تکمیلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد از 5 نفر از دانشجویان برتر دانشکده الهیات و معارف اسلامی به شرح زیر تجلیل شد: